noiembrie 17, 2021 Anunțuri
Burse de merit, sem. 1, 2021-2022, LISTE FINALE
- Liste finale, Burse de merit – sem 1, an. univ. 2021-2022 – vezi aici
- NOTA: Studenţii care beneficiază pentru prima oară de bursă, sunt rugaţi să îşi deschidă URGENT CONT la una din următoarele bănci: BRD, ING, Banca Transilvania, Raiffeisen, BCR, UniCredit TIRIAC Bank, OTP Bank, ALPHA Bank.
- CODUL IBAN va fi dus personal la serviciul contabilitate-burse (corp F, etaj 1, camera 101) sau trimis prin email la adresa social@usv.ro Email-ul trebuie să conțină: numele și prenumele studentului, CNP-ul, Facultatea, specializarea, anul de studiu. Termen limită pentru predarea CODULUI IBAN 23.11.2021
noiembrie 12, 2021 Anunțuri
Burse acordate, sem. 1, an univ. 2021-2022
- TABEL CU STUDENTII CARE BENEFICIAZA DE BURSE DE AJUTOR SOCIAL – VEZI AICI!
- TABEL CU STUDENTII CARE BENEFICIAZA DE BURSE DE AJUTOR SOCIAL OCAZIONAL– VEZI AICI!
- TABEL CU STUDENTII CARE BENEFICIAZA DE BURSE DE PERFORMANȚĂ – VEZI AICI!
- TABEL CU STUDENTII CARE BENEFICIAZA DE BURSE DE MERIT – VEZI AICI!
- TABEL CU STUDENTII CARE BENEFICIAZA DE BURSE SPECIALE – VEZI AICI!
Conform Art. 20. din REGULAMENTUL CADRU PRIVIND ACORDAREA BURSELOR ŞI A ALTOR FORME DE SPRIJIN MATERIAL (R53):
“(1) În cazul neacordării bursei, studenţii pot formula contestaţie scrisă depusă la adresa de email secretariat.fig@usm.ro sau sorinig@atlas.usv.ro în termen de 2 zile lucrătoare de la afişarea listei cu bursieri.
(2) Contestaţiile se soluţionează de către CABF, în termen de două zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor.
(4) Studenţii nemulţumiţi de hotărârea dată asupra contestaţiei de către CABF pot solicita reanalizarea cererii de către CCABU.
(5) În toate cazurile de sesizare, CCABU va comunica imediat rezoluţia facultăţii şi petentului, decizia fiind definitivă.”
Pentru orice nelamurire, neconcordanta va rugam sa transmiteti email la una din adresele: sorinig@atlas.usv.ro; secretariat.fig@usm.roRead Moreoctombrie 22, 2021 Anunțuri
În atenția studenților cu taxă
Vă aducem la cunoștință că, în conformitate cu contractele de studii aprobate prin Hotărârea Consiliului de Administrație al Universității “Ștefan cel Mare” din Suceava nr. 17/10.03.2020, termenele de plată a taxei de școlarizare în anul universitar 2021/2022 vor fi următoarele:- Pentru studenții din anul I:
- 500 lei ca avans la înmatriculare pentru anul I de studiu, sumă care nu se restituie în cazul în care studentul renunță la locul ocupat după începerea anului universitar;
- 20% din taxa de şcolarizare aferentă anului universitar în curs, până la data de 15 noiembrie 2021
- 40% din taxa de şcolarizare aferentă anului universitar în curs, până la data de 15 ianuarie 2022
- Diferența din taxa de şcolarizare până în ultima zi lucrătoare a lunii martie 2022
- Pentru studenții din anul II
- 20% din taxa de şcolarizare aferentă anului universitar în curs, până la data de 15 noiembrie 2021
- 40% din taxa de şcolarizare aferentă anului universitar în curs,până la data de 15 ianuarie 2022
- Diferența din taxa de şcolarizare până în ultima zi lucrătoare a lunii martie 2022
- Pentru studenții anilor III:
- 30% din taxa de şcolarizare aferentă anului universitar în curs, până la data de 15 noiembrie 2021
- 30% din taxa de şcolarizare aferentă anului universitar în curs, până la data de 15 ianuarie 2022
- Diferența din taxa de şcolarizare până în ultima zi lucrătoare a lunii martie 2022
- TAXELE DE ŞCOLARIZARE pentru anul universitar 2021-2022 VALABILE PENTRU TOȚI ANII DE STUDIU sunt următoarele:
- LICENŢĂ ZI: Istorie, RISE – 3300 Lei
- CONVERSIE ZI: Istorie conversie – 3300 Lei
- LICENŢĂ ZI: Asistență socială, Resurse umane, Geografie, Geografia turismului – 3500 Lei
- LICENŢĂ ID – 3900 Lei
- MASTERAT – 3500 Lei
octombrie 15, 2021 Anunțuri
Deschidere an universitar 2021-2022, invatamant ID
Festivitatea de deschidere a anului univ. 2021-2022 pentru invatamantul ID, se va desfasura in sala E129 (corp E, et. 1), ora 9,00 în data de 16 octombrie 2021.Read Moreoctombrie 14, 2021 Anunțuri
Activităţi didactice în sistem hibrid: 18-31 octombrie
Astăzi, 14 octombrie, Consiliul de Administrație al USV a adoptat hotărârea de reducere a densității studenților în campus, ca măsură de prevenire a infecției cu SARS-CoV-2, prin trecerea la învățământul în sistem hibrid. Astfel, în perioada 18-31 octombrie 2021, cursurile, cât și alte activități didactice specifice fiecărei facultăți în parte, se vor desfășura în format online, urmând ca seminarele și laboratoarele să aibă loc, în continuare, on-site. Mai multe detalii privind această hotărâre, găsiți pe site-ul USV, accesând legătura: https://usv.ro/fisiere_utilizator/file/Acte%20oficiale/Hotarari%20CA/2021/HCA%20118%20din%2014_10_2021%20cu%20privire%20la%20desfasurarea%20activitatilor%20didactice%20in%20cadrul%20USV_redacted.pdf Menționăm că în următoarele două săptămâni căminele studențești vor funcționa în regim normal, la fel ca în primele două săptămâni de studii. În linii mari, orarul actual, întocmit la începutul semestrului, nu va suferi modificări. O nouă decizie privind continuarea activităților didactice în sistem hibrid, revenirea la învățământul față în față sau modificarea structurii anului universitar prin introducerea unei perioade de vacanță/concediu, se va lua în data de 28.10.2021, cu aplicabilitate începând cu data de 01.11.2021. Read Moreoctombrie 6, 2021 Anunțuri
In atentia sefilor de grupa
Sefii de grupa de la anii 2, 3 Licență și anul 2 Master sunt rugati sa se prezinte la secretariatul FIG pentru ridicarea JURNALELOR DE PREZENȚĂRead Moreoctombrie 6, 2021 Anunțuri
Distribuire laptop-uri, studenti anul 1
ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR DIN ANUL I LICENȚĂ STUDENȚII FIG – ÎNVĂŢĂMÂNT CU FRECVENŢĂ VOR BENEFICIA, LA CERERE, DE LAPTOPURI/TABLETE ÎNSOȚITE DE CARDURI SIM, CU ABONAMENT DE DATE CU O DURATĂ DE VALABILITATE DE MINIM 9 LUNI ȘI CU MINIMUM 50 GB PE LUNĂ. LAPTOPURILE ȘI TABLETELE POT FI RIDICATE DE LA SECRETARIATUL FIG (SALA E007) DUPĂ URMĂTORUL PROGRAM:- ASISTENȚĂ SOCIALĂ, GRUPA 1 ȘI , GRUPA 2 11.10.2021 ÎN INTERVALUL ORAR 10:00 – 12:00.
- ASISTENȚĂ SOCIALĂ, GRUPA 3 11.10.2021 ÎN INTERVALUL ORAR 12:00 – 14:00
- RELAȚII INTERNAȚIONALE ȘI STUDII EUROPENE 12.10.2021 ÎN INTERVALUL ORAR 10:00 – 12:00
- GEOGRAFIA TURISMULUI 13.10.2021 ÎN INTERVALUL ORAR 8:00 – 12:00
- GEOGRAFIE 14.10.2021 ÎN INTERVALUL ORAR 10:00 – 14:00
- ISTORIE 14.10.2021 ÎN INTERVALUL ORAR 14:00 – 16:00
- RESURSE UMANE 15.10.2021 ÎN INTERVALUL ORAR 10:00 – 14:00
- cererea
- contract de comodat (în 2 exemplare)